i'm ready to fall, i'm ready to crawl on my knees, to know

Låter det som att dom sjunger i world behind my wall iallafall. Jag drogar den, jag ryser, jag smäller av, jag .. det är ju för jävla underbart... Lovelovelove.
Kan inte hela låten komma ut nån gång ?!

Jaja, idag var det .. gissa? Chill såklart. ;) Det är ju torsdag!
Hkn var nice, och ojoj vad jag har skrattat.
Tillexempel när ida tog upp en spaghettibit som hade vikit sig.
Ida:- Vad ser det här ut som malin?
Malin:- ... ROSA BANDET! Den där bröstcancerfonden!
Sen skulle ju saine härma oss då:
-"Vad tänker du på när du ser spaghetti? Bröstcancer såklart!"

Usch, inget att skämta om egentligen, men det lät så kul. Inget illa menat, liksom jag beundrar alla som har köpt ett sånt där rosa band, det borde jag göra också.
Jäjä, tyska var det idag också. Usch jag blir så galet irriterad. På att måsta gå på det. När alla andra går hem.
Blö.
Annars, så är det dans snart! :)))
Och ikväll blir det plugga samhälla prov som är imorgon, och jag har knappt börjat.
Suuuck.
Och nu är det bestämt att jag ska till svedala och shoppa på lördaag ::D
Uppsala, haha men det duger.
Vill ha vinterskor, vinterjacka och vantar, mössa och halsduk först och främst :)
Sen gääärna lite annat också , ja ni har ju sett tidigare inlägg för nån vecka sen när jag laddade upp bilder((:
Hahahahahahhaahhahahaha och just det, saine fick ju skriva lite inlägg igår hon ;D Haha, skrattade som tusan, vet dock inte om nån i hela världen försår sig på vår humor ;D

Nu ska jag fortsätta knarka min låt.
Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0