Hemma från dansen

Nämen se på fan, det vart ett till inlägg iallafall! :D Applåder till mej.
Dansen var jobbig. För omväxlingskull, hömmhömmhömm. Massa tunga saker , haha.
Men kul of course, och efter 3 timmars dansande har vi faktiskt lite mystisk humor och sjuka funderingar. Som t.ex att man fryser ner sig och återupplivas några tusen år senare:
- Hallååå, vet nån var celinda är ?
- Jo, hon var min farmorsfarmorsfarmorsfarmorsfarmorsfarmor, och hennes grav vittrade bort för ca 900 år sedan, jag kommer fortfarande ihåg den dagen!
Haha, ja så mystiska blir vi, vi tyckte det där var otroligt roligt.
Haha ;) Men vi har iallafall alltid roligt tillsammans och det är ju det som betyder nåt :))) ♥
Usch, det var asigt att cykla hem. Kolsvart ute, inte en människa, och man ska cykla genom mariehamns "industri/ghetto" område helt ensam. Plötsligt när jag cyklade förbi en byggnad alldeles bredvid mej börjar det pysa som fan inne i den, coh jag trodde seriöst att det stod en människa där i mörkret och väste med värsta hesa rösten. Inte mysigt nej :)
Nuuu, ska jag se på idol och stretcha (om jag orkar) :)
ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Blanca

haha :D du påminnde mig nu börjar jag skratta igen ;P

2009-10-01 @ 18:45:45
Postat av: Malin

Blanca: Hahahhaahahha dte var så jävla kul ;D

2009-10-01 @ 19:34:13
Postat av: celinda

vår humor är den sämsta ever! Fan vad korkade vi är, ;) men jävliogt roliga

2009-10-01 @ 20:07:39
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Celinda: Hahahahahahhaha, jooodu! Men också den bästa ;) Den är är sämst och bäst , haha! Dt va sjukt kul! :D

2009-10-03 @ 11:58:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0