Fredag (:

Tjooo, nu har det varit dåligt med aktivitet här igen , ups.
Igår var iallafall skitkul, var på backeberg och spelade volleyboll med ida, kajsa, saine, alicia, freppa, felli och tazmin ((: Vart lagom seriöst joo, men ohmy vad jag flabbade. Och sen vart det lite fotbollsspelande och vackra danser, mhmm. ::D
Idag var skolan förjävlig, huääää.
Efter skolan var jag till stan med typ samma personer som jag var med igår, minus några stycken, haha. Kajsa piercade sig i navlen (: och jag åt godis. Haha mår illa nu.
Nu ska vi fara till stugan igen. (jag vet, jag vet, nu tänker ni "igen?!") men det vart nåt fail, så nu blir det iallafall sista gången! Tror jag. Haha. Usch nu kommer jag att missa en massa, menmen, sen har jag ju hela hösten + vintern på mej att ta igen allt så (:
Ååhhh, är i extremt shoppingbehov nu! Vill ha massa skor, och massor med haalsdukar och vantar och annat sånt mysigt :) En av fördelarna med hösten.
Jajja, ni får ha det så bra!
Puss



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill också shoppa. Men jag ska till Tyskland i oktober och då får jag shoppa, wiiiieh :D

2009-09-11 @ 17:54:36
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D !

2009-09-12 @ 00:03:53
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: emmy såklart

hejhej ((:

2009-09-12 @ 00:17:40
URL: http://bbeaautiiful.blogg.se/
Postat av: Malin

Matilda: mm, man får aldrig nog ;) ååh, lyckliga människa!

D E L L A: tack, dsm! :D

Emmy : Heej, haha (:

2009-09-13 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0