hoho

Hej, (:
Idag var helt vanlig typ, å så spännande.
Gympan var dötrist, kastade frisbee i två timmar. Tur att saine och jag har humor. Seriöst, jag tror jag (GAP)skrattade mej igenom hela lektionen. "Ska vi äta lite sill i dill, med makrill? Det blir chill. Oj jag tror du har nåt i din pupill, eller i din toncill. Det är nog en bacill." Hahahahahah, så höll vi på. Sen när minna hade ont i knäet, så fick saine snilleblixten "då får du sitta still." Vi dog.
Efter skolan var jag snabbt hem till mej med saine, hon skulle låna s, vad heter det nu igen? Börjar på s. Desinfektionsmedel på spray. SEPTIDIN! Haha, till sitt nya örhänge. Ifaaaaaall ni ville veta.
Sen var jag hem till iiiaaaa, men läxor (: Efter det hem till budda / emma. Vi for till stan, käkade lite och satt och babblade :)) Nicenice.
Nu har jag nyss lagat middag. (omg, jag har lagat middag!) , käkat, och nu blir det däns. ;)
Från 17.20 till halv nio.
Såatt, nuu måste jag verkligen skynda, eftersom den börjar om 10 minuter, heeeeehh.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0