Måndag. (Ville hitta på en roligare rubrik än MÅNDAG men misslyckades)

Skulle gäärna klaga av mej lite om den här pissiga måndagen, som alla andra måndagar, men då skulle min blogg bli liite trist ;)
Igår hände något konstigt.
Jag och ida fick för oss att blondera mitt hår igen. Ville ju faktiskt ha en riktig förändring så. Jag fick lite ångest / panik så skäljde ur det för tidigt, hahah vart liite gult ;D Men det går bort snart och har det inte gjort det så blir det silverschampo bara så det är chill :)
Annars var igår kväll myycket nice :D Saine kom dit också, och vi satt och tittade på top model och ida hade gjort värsta finaste drinkar och grejer, hihi. Sen satt vi och asgarvade och allt, vi är bäst ♥
Nu är det dans snart, nicenice.
Btw, tack alla som kommenterade bilderna där jag först hade färgat håret och det, iochförsig har jag inte kvar den färgen mer, men blev sjukt glad iallafall :)

Såhär ser jag ut numera, haha



haha ignorera köket i bakgrunden ;D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0