här är man glad (y)

Tjoo, mitt humör är på topp :))
Idag efter skolan var det svarta katten ♥ , och sen stan med ida, saine och hanna :) Vi köpte hårfärg och sen hem till ida, och proffsen saine och hanna fick färga ;D Tack så mycket för hjälpen :))
Somsagt, mitt hår blev blondare, och idas vart brunt typ :D (y)
Imorgon blir det shopping i uppsala och ikväll ut med trevliga peeps :]
idag var dock inte så trevlig, skolan var dödslåång. Och inatt sov jag uruselt! Verkligen piss.
Och idag på svenskan trodde jag att jag skulle svimma, först sträckte jag bara på mej, sen började det liksom flimra i skallen och jag trodde jag skulle spy direkt. Sen bara poff gick det över. Äckligt ;(
Jaja, samhälla provet gick fint, trooor jag :)
Och på tal om ingeting , gosh vad skönt med fredag! ♥
Blir inga fler inlägg ikväll troor jag, och knappast imorgon heller då. Men på söndag!
Ha det bra,
puuss




jag är knappast den första som laddar upp den här, men den är ju så jävla nice 8D

Kommentarer
Postat av: emme

den e skiitbra!! 8D fy fan va ja älskar den! :D ha typ knarkat den en månad nu...xD haha!

2009-09-26 @ 13:11:19
Postat av: Malin

Hahahahah, ja visst är den bra ?? :DDD

2009-09-27 @ 09:32:05
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0