blue and yellow - the used



Skitbra låt. Verkligen. Hör på den :)
Åh jag måste bara få ur mej hur satanshelvetescppppppsjävlafuckingmycket jag hatar måndagar !!!!!!!!!
Puh sådärja :)
Haah, när jag kom ut ur skolan klockan 3 ville jag egentligen bara ställa mej på taket, dansa som en galning och sjunga "FREEDOOM, FREEDOOM!" Haha!
Liksom, dubbeltimme svenska + dubbeltimme syslöjd, hur härligt är inte det?
Haha, jag och saine har iallafall haft lite äventyr (stress) i vardagen och rusat runt till lite olika ställen på rasterna.
Sen gjorde jag också så att jag och ida fick byta plats på finskan, heh. Inte bara mitt fel .. ju? (A)
Nu sitter jag här och chillar före det är dags för dans igen, som vanligt på måndagar. Nu har jag även tid att ladda upp bilder från london igen! Ni har ju inte fått se dom från madame tussauds, big ben och london eye! + lite till.
Kommer kanske sen.

Nu ska ni iallafall få se mina älskade skoor!♥
Och jo det är mina bilder.
Älskar dom!









pusss



Kommentarer
Postat av: edvin

herregud, de står män! inte mäm, skillnad, och ja satan vilka lår, alltså fina elr nått, typ, dont gät mäd at mi

2009-09-07 @ 17:30:41
Postat av: Anonym

NU BLEV DE FEL

2009-09-07 @ 17:34:17
Postat av: Malin

Edvin: Jaja jag skrev väl fel eller nåt då. Hahahahahah jasså jahaaa, tack då xD Men varfan ser du de ? ;P

Anonym: Flankkila style? Hahahahah, nä skoja. ;P

2009-09-07 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0