bästa minnena från sommarn 09


* när jag sov på idas stuga. bastu, simma, wallander, midnattsdopp, åka runt holmen mitt i natten, i love it!
* när jag och ida sov på saines stuga. vackrast bilder och mest asgarv, vi hade så jävla kul!
* gröna lund med ida. jag trotsade min stora rädsla och åkte vilda musen, hahahaha, minne för livet.
* jag, ida, saine och malin d får för oss att en kall junikväll hoppa i vattnet i bara underkläder från en brygga i östra hamnen.
* öspelen! kiosken var bäst, gamestreet var bäst, allt var bäst under öspelen!
* DANSEN :D med erica dunder, sjukt kul! Uppträdde för 1000tals människor på öspelsinvigningen, uppträdde på sjödagarna och på en fotbollsmatch :D
* emelie och fredric kom till vår stuga. en av sommarens höjdpunkter. att vi alltid har så sjukt kul!
* jag, emelie och fredric sov på emmas stuga. uppe hela natten, vurpa med ringen i vattnet, vurpa på bryggan och falla i vattnet, sanning&konsekvens, vitt bröd och annat "mumsigt" 4 på natten, spottar ner varandra i bastun, vi är helt sjuka :)
*  LONDON! Älskar den staden

Nu när jag läser igenom det här inser jag att jag har världens bästa vänner och hade världens bästa sommar :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vår sommar var BÄST!!! :D och jag älskar dig <333 uzz! :*

2009-09-20 @ 17:20:40
Postat av: Malin

japp, kunde inte sagt det bättre själv, HHAHAH :D den var så jävla bra :DDD och jag älskar dej med , UZZ på dej :) <333 :*

2009-09-20 @ 17:27:35
Postat av: Ida

Hahaha det här är helt sjukt men jag sitter här med så jäkla mke tårar i ögonen när jag har läst alla inlägg som du skrev i somras plus det här då förstås! Fy faaan vad jag saknar sommaren, vi hade så jävla kuul! Seriöst jag gråter och skrattar på samma gång. Jag vill ha sommarlov NU! Du, jag och Emma måste till min stuga nån helg och då jävlar ska vi ha det bäst. simma, basta, se på film och köra båt mitt i natten ;D Du sku bara fata hur mke jag älskar dig nu, imorgon och föralltid <3

2009-10-01 @ 15:06:39
Postat av: malin

Hahahahahahah aaaaaaaawwwwwww :'))))))))) Jag vet , vi hade det helt jävla bäst! Längtar till sommarn10 (haha det låter så ceeepee) , om nu NÅT kan slå förra sommarn! :D Joodu att vi ska! :D

älskar dej ida, alltid!

<3

2009-10-01 @ 16:56:08
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0