wday (haha, fin förkortning på wednesday)

Hej :)
Alltså ni kommer tro att jag är helt sjuk i huvudet nu, men måste säga att dagarna i skolan och efter den är rätt chill nu för tiden. Liksom, man har alla vänner runt omkring sej, det är ljust och man har typ alltid nåt att göra --> INGET ILLAMÅENDE! Annat är det på nätterna.. Ts.
Det kommer ju oftast bara på nätterna så.. Men inatt mådde jag faktiskt bra, och så, så kanske börjar det ge med sej nu! :D Och mina tankar kan återgå till det normala. Haha.

Idag hände inget speciellt alls.
Kul va? :D
Hade två timmar skeppsbrott på gympan, nice haha, har alltid gillat skeppsbrott.
Men när vi hade nån killerball eller vad det nu hette, efteråt, så fick jag en boll kastad skithårt rakt i facet från typ 5 meters avstånd, haha jag kände inte min egen näsa efter det!
Haha, men jag överlevde ;)
Efter skolan var jag till stan med ida :)
Vi käkade på svarta katten, det var en utomjordisk upplevelse. Seriöst så underbart gott och jag var så sjukt hungrig så det finns inga ord.. Hahaha!
Sen gick vi runt lite, träffade folk och sen hem till ida (:
Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Efter det dans :) Kommer att bli duktigt trött ikväll kan jag säga er. Onsdagar är hårda ^^
Men det är nice.

Nu sitter jag och hör på en underbar låt. Sitter och halvgråter för den är så äckligt fin.
Ska ladda upp den snart, den förtjänar ett helt eget inlägg :) ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0