upside down


oredigerat (:

Hejsan alla :D
Idag vart det inget kolla på saine, för det kostade, och jag har inga pengar :(
Men gick till miin janina iallafall :) Det var trevligt trevligt :) Vi satt och pratade om allt och ingenting och lyssnade på musik. (y)
Nu är jag hemma och har allmän myskänsla över höstvädret ute (:
Dessutom mår jag bättre, inte helt bra, men klart bättre, inte så stort illamående längre. Så imorgon blir det full träning! :D
Och dessutom är det öppet hus på dansen hela veckan, så vem som helst får komma och titta. Help..
Måste göra bra ifrån sig då ju ;)

Ikväll blir det somsagt kemiplugg, om jag nu orkar, fram till klockan 8. Sen ska jag se på top model, playa del sol och parlamentet! ♥ Niiiice

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0