öppet hus




Tjänna,
onsdagar är inte uppdateringarnas dag nej. Inte på min blogg iallafall. ;)
Idag har jag iallafall varit i skolan, varit hem, varit till ida. (:
Skolan var seeg, och kemiprovet gick sådär. Men okej resultat blir det nog :)
Hos ida satt vi och garvade åt allt möjligt, främs saltmannen.se (har ni fortfarande inte varit in och kollat, gör det nu!) , haha. Vi käkade världens godaste glass också.
Nu ska jag strax på daans igen, hundra år sen sist ju :D Klockan 17.20 - 20.30.
Och så är det ju öppet hus, så vem som helst får typ komma dit, haha hjäälp.
På tal om dans, man märker att jag är frisk igen nu. Hur? Jo, jag går omkring och dansar smått hela tiden. Haha, gjorde det inte en enda gång när jag var sjuk. Hahaha ;D
Nuu är däremot illamåendet tillbaks igen.. Eller inte direkt illmående , men har ingen aptit :( Höhö, kaaaanske att det beror på glassen jag proppade i mej? Haha, men det var ju längesen :(
Men det var det, btw 4 dagar kvar! ♥

puss


Kommentarer
Postat av: Mr Ph

Sj fick man ju nia på kemiprovetstolt

2009-10-08 @ 16:41:41
Postat av: Malin

men shitttt :D bravo! ;D

2009-10-08 @ 17:10:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0