i've got a feeling




Hejsan (:
Haha, låten är egentligen en av idas favoritlåtar, men jag tycker också den är bra, och dessutom passar den perfekt för igår kväll, vi lyssnade på den innan vi stack ut.
Tonight's gonna be a good night ;)
Dock verkade inte igår vara lika bra för alla andra. ;( Men vi hade kul iallafall! Träffade Janina igen, nicenicenice :D Träffade maaaaassa andra också för den delen. Vi var på uncan och på stan, vandrade lite fram och tillbaka, frös, och garvade åt folk, haha.
När vi kom hem till ida igen, vid typ 12 så skulle vi se på wallander, cellisten. Men vi orkade se max en halv timme, sen somnade vi haha.
Såg på den nu på dagen istället. Den var skitbra!
Idag har alltså varit riktigt chill hittills. Legat i sängen och käkat, sett på film och nu sitter jag fortfarande kvar i sängen medan ida duschar.
Ikväll måste jag va hemma , suuck. Men det blir nog rätt chill ändå. Ska se på film och sånt.
BLir förhoppningsvis lite bildbombning på bloggen också ;)
Jag, ida, emma och hanna är starkt emot unga band så, haha. Har aldrig varit på det ens haha.
Jajja, snart ska vi träffa emma (:
Ha det bäst, skriver sen.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0