great

viva la vida - darin
fan bättre än orginalet, och är det bra ska jag säga er!




jag tvingar er att lyssna.Helt underbart fantastiskt bra.
Ta upp en ny flik fast, men klicka fan inte bort det här inlägget,utan lyssna!

Kan ju tillägga att jag aldrig varit ett fan av darin, tvärtom snarare. Men ändå älskar jag den här. Så ni som har förutfattade meningar om darin. Lyssna på den här och ni kommer ändra uppfattning direkt ;) Vänta iallafall till refrängen, då det är just den som gör dne här låten helt fantastisk.

♥♥

Kommentarer
Postat av: bondeee

håller absolut med ! tkr inte alls om honom

annars men den här verisionen är ju mycket bättre

än orginalet :D

<3

2009-10-24 @ 23:18:12
Postat av: Malin

booonde: Mmm eller hur ! Bra att vi har lika åsikter (;

<3

2009-10-25 @ 11:35:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0