elstöt, och annat härligt

Hahaha förlåt , men jag måste bara berätta. Jag var nyss med om en av mitt livs asigaste händelse. Seriöst!
Kom ut från toan, hade tvättat händerna, stack ut handen för att släcka lampan som fanns bredvid dörren, märker inte att den här skyddande plasten runt knapparna är borta, så jag sticker in handen rakt där !! Och får fan den värsta stöten jag nånsin fått, hela jag bara hoppade till. Fysatan vad jag skrek! :D
Hahahaha, det tog ju så förbannat ont ! Men shiitt, man kan ju dö av såna där stötar, så jag ska verkligen va tacksam att jag fick en lindrig, så det var ju inte helt öppet in till den riktiga strömmen vid knapparna så..
Usch vad rädd jag vart.

Jaja, nog tjatat om det :)
Idag var jag frisk igen !!! Halleluja moment alltså :D Så jag gick till skolan, som var rätt chill, är klar med musikprojektet nu, puuuh.
Och digibilden var riktigt nice idag alltså :D
Efter skolan for jag till mariebad med ida och tränade aquabike as usual :) Det var trevligt, haha. Vi körde cirkelträning ojoj..
Nu blir det såklart bara plugga och packa resten av kvällen.
Måste ladda upp en låt igen snart, har hittat massa bra nu! Så ni måste ju få ta del av det ;)
Haha, ha det fint.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0