flo rida ft. wynter - sugar



Hej, först och främst vill jag bara säga:
JAG ÄR VÄN MED KARL PETTER PÅ FACEBOOK !!!
Hahaha, är så damn stolt ;) Han var fan bäst i kändisdjungeln ju, haha.
Jaja, nu är jag hemma från ida. När jag kom hem vart det en låång dusch + hårinpackning, sen middag och nu är det mjukiskläder och film som gäller :) Myyyyys.
jag måste nämligen va hemma ikväll, håhå..
Ja, finns inte så mycket att nämna mer.. Jo förresten, idas och mina bullar vart världens godaste!
Och varför i helsike funkar inte youtube ?! ;(((
Jaja, nu ska jag slänga mej i soffan, haha.
Ha det bra!



En till sak också. Som man så lätt och ofta glömmer att säga och skriva. Jag har ofta på senaste tiden blivit påmind om hur underbara vänner jag har, och ni vet vem ni är. Ni är bäst helt enkelt, vill bara att ni ska veta det :)
Puss på det, och alla som läser (:




Kommentarer
Postat av: Ida

Våra bullar slår allas! :D

du är underbarast och jag älskar dig så jäkla mkt <3

uzz! :*

2009-10-03 @ 19:22:45
Postat av: Malin

Ida: Haha, yes, dom var så förbannat goda! ;D

Aaw, du är ännu mer underbar! Älskar dej som bara fan <3 UZZ! ;*

2009-10-03 @ 20:19:42
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vänner är det bästa man kan ha :)

2009-10-04 @ 13:58:41
URL: http://erikamatilda.blog.de
Postat av: Malin

Matilda: Så sant så! :D

2009-10-04 @ 16:58:21
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0