asgarv

Hallååå :)
Kom just hem från farmor :)
Före det var det dans då, det var skitnice :D Ovanligt kul idag faktiskt :) "va saaa du unge man?" HAHA!
Och igår var det också ovanligt kul, haha som alla onsdagar. Efter 3 timmars träning är man faktiskt rätt trött. Och humorn är i botten. Haha, seriöst vad jag flabbade åt allt! Men det är ju en rätt skön inställning egentligen, "när allt är jobbigt, garva åt det!" Ska jag börja tänka på.
Ilovedanceilovedanceilovedance.

Idag sken solen för en gångs skull! Kändes helt underbart när man gick till skolan och solen sken på en. Känns som att den inte har gjort det sen rhodos.. :( I miss it, big time!
Haha kom på en av dom bästa kommentarerna vi hävde ur oss:
"Imagination runs free" eller hur man nu skriver det, hahahahahaha, emme som fattar ;)
Jajja, var till agneta också och snackade om mitt illamående och gjorde lite hälsokontroll och så. Har tydligen rätt dåligt blodsocker? Haha, hon sa att jag borde äta mera. Jag som tycker att jag äter som en häst? Haha, men visst gärna för mej ;D
Och hkn idag var fan världens roligaste.
För det första så hade vi tortillabuffé i matsalen och sen lagade vi tortillas på hkn också, hah.
Sen hade malin, malin, ida och jag helt sanslöst rubbad, sinnesjuk, helgalen, 100 % störd humor, men vad vi skrattade!
Alltså, vi kunde inte ens skrika av skratt, för det var så jävla kul, så vi låg bara och pep och vred oss av skratt.
Tårarna rann, ojoj. Läraren sa till oss X antal gånger.
Men vi ska fan ha det bäst på lördag säger jag bara! Halloween till 100 % kan man uttrycka det som, haha!

Nu sitter jag bara och chillar och förundras över hur långt inlägg jag har lyckats knåpa (haha vilket jävla ord) ihop. Satt och garvade som en dåre när jag skrev det.

Nuuuu, borde det langas lite bilder också :))

 alin och ia :D

 Saine och lönnen :D

 Dansarna, yeaaah :D

 känner rytmen och smurf :D

Haha

Hahaha, ja här har ni lite bilder på mej och några av mina kära humorkompisar :D Skulle ha passat med bild på mina små dansvänner också, men jag har ju inte :(((( Men men.
Observera att alla är mer eller mindre gamla!
Haha :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer ha det så fruktansvärt kul på lördag så det inte är klokt!!! :DDD Jag längtar så ;) Ojoj så där mkt har jag nog inte skrattat på år xD Älskar er brudar <3333 :))

2009-10-30 @ 16:41:43
URL: http://mallelinn.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha, jodu, att vi kommer ha! Ska bli så förbannat kul ;D Längtar också :DD

Näe, inte jag heller, helt sinnessjuk! Älskar dej , vi 4 är ju bara bäst! <333

2009-10-30 @ 17:09:15
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

"I let my imagination run free..." HAHAHAHAHAHAHA!!! SATAN VA JAG SKRATTA NÄR JA SÅG D!!! x'''D hahahah!

2009-10-31 @ 14:46:17
Postat av: Malin

emme: HHAHAHAHAHAHHAHAHAH, och jag flabbade som en dåre när jag skrev det! Det var så jävla bra!! xD

2009-10-31 @ 16:15:56
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0