Hej (:

Idag har varit en riktig söndag dag. Hahaha.
Men jag menar, dåligt väder, ångest över att det är skola imorgon, slött, pluggat, vart ut och gått, snart kommer top model.. Typiskt söndag ;)
Ja, där har ni vad jag har haft för mej idag.
Borde plugga, men orkar inte.
Haha, imorse låg jag och dampade inombords på lärarna, och fantiserade om att skriva ett långt jävla inlägg om hur cp skolan är. Haha, men dampen lade sig och jag tror att det blir bäst om jag kontrollerar min ilska ;) Haha.
Nu ska jag snart se på topmodel iaf, har för mej att det börjar redan 7 ikväll? Fast vad vet jag, ha säkert fel.
Jaojao, nu finns det inte mycket mer att skriva så, ha en bra kväll :)
pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0