greece in my heart

Yes, jag är hemma, hem ljuva hem, home sweet home, borta bra men hemma bäst, jajaja.
.... Men kan jag inte få flytta tillbaks ?

Resan var damn nice, jag älskar den där ön, och folket på den där ön :) Speciellt paparazzi och (sjukt!!) snygga tyskar på hotellet, haha. ;)

Emelie och fredric är nog världens roligaste dom, vi har haft det superduper :)
Och misstolkat i princip hela jävla resan, hur lyckades vi?
Vädret har väl varit sådär. Första dagarna var det fint, sol, och nära 30 grader, nice som tusan. Men sen vart det molningt i flera dagar, men sista dagen blev det soligt och regnbåge på köpet när vi for :D

Vill inte veta hur många bilder jag har tagit, men jävligt många är det, ska såklart bildbomba sen :)
Fredric och jag har även haft ett uppdrag denna resa. Att lära sig tycka om oliver. Mission impossible.
Det misslyckades :) Men vi har iallafall plågat i oss en varje dag, haah!
Som fredric sa: Jag kan inte förstå hur oliver kan smaka så förbannat .. GOTT ?! Hahaha :)
Och goosh vad trött jag är på tstatziki nu, hoho.
Vi var somsagt in till huvudstaden en dag också, det var finfint. Köpte dock bara lite smycken.
Ojoj vad jag babblar om olika saker. :)

Måste bara säga att jag älskar medelhavet också, fyfan vad underbart.
Jag var nog i en av mina lyckligaste stunder när jag flöt omkring bland en massa serisöst turkosa vågor!
Åååh vad härligt, ville aldrig åka hem då.

Just det, borde väl berätta om paparazzi som jag nämnde högre upp i inlägget.
Det var en som jobbade på hotellet, och han såg på när emme och fredda och jag fotade varandra och massor och sen dess ropar han paparazzi varje gång han ser oss. Haha och en gång när han gjorde det så svarade vi alla samtidigt: "paparazziiii! " , tog upp våra kameror och fotade honom samtidigt, haha fan vad jag garvade.

Har stekt massor, dom få dagarna det var sol, så hoppas att jag ser lite brunare ut nu :)
Emelie och fredric och jag har även blivit lite volleyboll-i-poolen-proffs. EHE, hahah :)
Var kul somfan iallafall.
Imorgon är det skola igen, vill inte. Men ska bli jävligt kul att träffa alla igen, har saknat dom massor.
Skönt att jag missade skoldagen idag iaf :))
Imrogon är dte matteprov också tror jag. Och jag har inte börjat plugga.
Och i övermorgon är det engelska prov.
Och jag har inte börjat plugga.
För vad har jag gjort? Jo jag har läst 250 jävla inlägg på bloglovin!! Hahaha, det var trevligt :)
Missade dansen gjorde jag också, buhuhuhuhuhuh :( men på onsdag, då jävlar!

Usch , flygresan hem var inte nice.
För det första mådde jag äckligt illa. Help me!
Sen när planet hade lyft och jag satt och knep ihop munnen och försökte tvinga tillbaka illamåendet så blir det såklart turbulens. Alltså ja jävlar. Inte så farligt , det gick över efter några minuter men fan vad rädd jag blev! Planet bara slungades uppåt kändes det som, för att sen skakande falla neråt igen. Härliga grejer.

Men nu måste jag göra vettigare grejer än att sitta här.
Hoppas ni har haft ett lika underbart höstlov som jag har haft!
puss



Kommentarer
Postat av: amanda

guud va näjs att du är hemma :) can't wait to see u :D

hahah du skrämde mej md detdär om engprovet. Jag ba whaaaaat!?!?! innan jag kom på att vi redan haft dt xD



puss <3

2009-10-20 @ 00:26:06
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Francine

Tjeeeeeeeeeenare!!!!!

Åh! guud nu vill jag också fara till Grekland! Håller med om att man blir ganska trött på Tsatziki efter ett tag...:/ vi va ju också dit för några år sen :D Och de är bara föör underbart att simma i de där vattnet!!! :)

2009-10-20 @ 14:58:23
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin L

Amanda: Hihi aw :) <3 Hahahahahah, mohaha det är mitt jobb att skrämma folk >:D Haha :D

puss! <3



Francine: Hallååååå :D :D :D Hihi, mm det är ju helt underbart där alltså :D haha jodu, och såklart får vi det i skolan imorgon! HAHAHAH! :D

2009-10-20 @ 17:36:40
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0