bullbak (y)

Heeeeej, äntligen hinner jag skriva igen!
Hundra år sen sist. Eller rättare sagt, två dagar.
Sorrii :)
Måste bara berätta lite om natten till fredag, den var förjävlig. Seriöst den värsta natten på flera år. Mådde illa som fan, och rusade till och från toan ett antal gånger, och trodde jag skulle spy. Och jag har sjuklig fobi för det, haha. Jag verkligen hatar det. Jag var så rädd så jag trodde jag skulle börja gråta, haha. Men nu ska jag försöka komma över fobin :) Det är ju inte så farligt som jag tror att det är. Men sen gick iallafall illamåendet över efter flera timmar.
På fredagen, igår alltså, mådde jag lite upp och ner, ibland bra, ibland illa.
Tvingade mej till skolan iallafall. Janina kom och hälsade på !! Glädjerus. Fan vad det var kul att se henne igen! En månad sen sist. Hon såg mycket friskare ut :))

Efter skolan, som annars var pissig, gick jag till stan med ida och klippte mej. Har inte gjort det sen i mars så, hehee. Ville bara toppa och klippa upp det lite mer, men det vart ju för kort! Okej, såå farligt var det inte men :)
Sen fikade jag och ida och sen hem till henne och laga tortillas! Så jäkla gott ;)

På kvällen var det ju open by night. Ida och jag stack ut vid 8. Träffade massa folk :)
Det var dansuppvisning med ericas grupp på stan också, dom var skitbra :)
Sen gick vi runt lite överallt, och hade allmänt jätteroligt. Inte varit så flummig på länge. Och inte använt ordet flummig på länge heller ;) Men det beskriver bäst mitt humör igår så.
Janina var med också, det var nicenicenice :D
Tillslut, efter att ha vandrat runt lite överallt så hamnade vi vid självstyrelsegården, där det var massa folk. Stod och skrattade åt alla, som var allmänt roliga igår ;))
Sen frös vi ihjäl, ja fysatan vad kallt det var! Så sen stack vi hem till ida igen :) Och såklaart mådde jag illa när jags kulle sova, men det var absolut inte likadant som i torsdags, dessutom gick det över rätt fort, så jag är nog på bättringsvägen ;)

Nu är jag fortfarande hemma hos ida. Vi käkade tortillas från igår till frukost, det var den godaste frukosten på lääänge ;D Sen for vi och handlade jäst och lite sånt, plus veckorevyn och lite godis. Just nu lagar vi kanelbullar (y) :D
Det är ju kanelbullens dag imorgon så, haha! Börjar bli lite tradition att vi lagar det. :))
Så nu ska vi fortsätta med det, ha det så bra!
Skriver mer ikväll :)
Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bakfull?

2009-10-04 @ 16:49:05
Postat av: Malin

Anonym: Haha neej för fan :) namn?

2009-10-04 @ 16:54:20
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0