wday






Ojoj vad jag saknar gulle!
Och ett annat gulle jag saknar är ida som är sjuk :(
Och så ceppade jag till allt så jag hinner inte gå och hälsa på sjuklingen idag, jag är nog borta ibland.
Jajja, idaaag hände inget speciellt.
Bröt ihop av garv på matten med saine bara, that's all. ;)  Hahaha, vår damplåt.
Sen hade vi dubbeltimme handboll på gympan som för en gångs skull var rätt kul :) Brukar inte gilla handboll annars.
Efter skolan skyndade jag hem (puckad som jag är) och hämtade kameran och rusade ut igen, hade lite idéer till digibilds projektet, fick några rätt bra pics iallafall.
Usch, inatt mådde jag cp. Mitt i allt när jag trodde jag skulle somna bara rycktes jag ur sömnen och kände hur ett illamående liksom trappade upp, men sen blev det inget av det iallafall, men det kom flera gånger, sån där konstig känsla. Det är jobbigt. Som fan.
6 veckor nu, great.
Ska till sjukhuset nästa måndag. Bara för säkerhetsskull.
Jaojao, nu måste jag plugga tyska. Prov imorgon, och har dans hela kvällen, yehu.:)
Så ja, ni får ha det så bra!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0