nice och lååååååång dag

Hejsan, äntligen har jag tid att skriva! Ja men jag säger bara det, jävlar vad lång dag!
Men bra också :)
Har haft fullt upp från 9 imorse till 9 på kvällen.
Ja, vi intervjuade då talmannen imorse, haha fyfan vad jag är stolt! ;D 
Va nervös som en galning före, men det gick fint. Haha, vi gav honom sån där centerchoklad, passar ju bra då han är center :D
Sen satt ida och jag på lagtinget lite, tittade på snön, och på de fina anteckingarna, :) Hahaha "inte". Ibland måste det vara lite kortfattat ;)
Sen cyklade vi upp till skolan, hade hk, det var gott som fan!
Slutade 3, sen direkt hem och på dans som började halv 4.
Den var nice! Sen, en hel timme hade vi träning med småttingarna, hihi dom var så söta :) Och små! :D
Men hahahah, alltså jag hörde duktigt fel en gång. För när det var de minstas (typ 6-8 år gamla) tur att dansa så lät det som att dansläraren hojtade på rysk bryting: Nu jääääävlar, yngsta gruppen!!
Hahahah, garvade mej igenom hela dansen efter det.
Haha, sen till stan. Vår dansgrupp skulle köpa kläder till uppvisningen.
Sen for jag till farmoor :) Käkade där, och sen hem. Sen satt jag i en och en halv timme och skrev svenskaberättelse! 14 fucking sidor vart den! Haha, shitt.
Skönt att den är klar nu iallafall!

Nu ska jag bara glo på tv.
Btw, så snöade det ju ännu mer idag, höll på typ hela dagen! I like it :)) Får lite julfeeling här nu
 :D
ha det bra,
puss

Kommentarer
Postat av: Francine

Nej men guud va gulligt!!!! va? köpte ni danskläder?? vad då för nåt??

Hahahahhaha, guud va kul!!! XD

:)

2009-11-08 @ 09:55:27
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin L

Hahah mhm! :D Jo, men det var till moderna dansen alltså! :D Vi köpte någe slags lackleggins typ, haha dt ser ut som läder ;D

Hahahahhahahahah joo jag vet xD

2009-11-08 @ 10:55:27
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

haha, okeej. Typickt Ludmila!!! hon och hennes leder grejs, hennes läderbyxor är ju coolast!!! ;)

HAHAHAHAH XD

2009-11-08 @ 14:43:32
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin L

Hahahahahahhaahha mm exakt! Hahaha XD

2009-11-08 @ 19:49:12
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0