monday


nån gammal randombild bara, (:

Hejjsan alla :)
Kan ju börja med att säga att jag är asig trött. Sov nog max 4-5 timmar inatt. Kunde inte somna, och låg och tänkte massa sjuka tankar, haha trodde jag var helt psykad. Men inte så konstigt att jag inte kunde sova när jag hade sovit på dagen och dessutom haft världens danskväll och varit nervös som fan.
Just det, dansen! :DD Den var askul, gick finfint och det var en av dom roligaste uppvisningarna med dunderdansen :) Fyyyyy vad nice det var! 
Vill göra om den 1000 gånger :)
Jajja, idag var jobbig. Lite smått stressad över samhällan och svenskan, har massa grejer att fixa, men det löser sig. Snart. Inte har vi dagsverke än heller, haha.
På tal om nåt helt annat, gå in på kenzas blogg och kolla videoklippet, alla! Det är så jävla kul! Shitt vad jag garvade, speciellt åt kenzas garv i bakgrunden hela tiden.
Jaojao, ikväll är det vanlig dans. :) Sen hem och plugga på kemiprov, yehu.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0