min och saines fina konversation

Malin

jag hatar att säga det men , jag har lite ruttna bönor i kofferten, och dom har fastnat på prinsessans bal :(:(

00:57Malin

åhnej !

nu blir arga steken inte glad :O:O

00:57Malin

japp men inte ska vi dansa gruka för det inte :D:D

gurka*

00:59Malin

nejnej , röda rosor sa jag ! inte hildas nya katt

:O:O

01:01Malin

men .. men .. menar du verkligen att flinta inte KAN huggas ur gröpemalen ? Jag hoschkar ju runt som fillibubb här och tror att jag kan rampla med prästens högra handled .

01:02Malin

och jag har smygläst din dagbok. den var som en torsk på djupa näckrosärtor

01:04Malin

hahahahahh

du tvingar mej att skratta XD

01:04Malin

har du dränkt dej i levermos?

01:04Malin

hahah

xD

01:04Malin

Hahahahaaahahaahha detsamma

xD

01:04Malin

nej bara smarrat på en bokkonvalj

01:04Malin

men alltså nu ska jag va seriös.

kommer du att kunna himsla eller bara frutta ner för apegolvet? Jag vill ha ett ärligt svar med jordgubbar på

01:07Malin

haha om du tror att du kan klämma ut tomatsås ur min gitarrvårta så har du fel ! jag tänker aldrig mer hoppslurpa på dej ! aldrig!



Oojoj, jag garvar sönder, hahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0