men fan

Mådde typ asigt illa på dansen, och sög allmänt stort ikväll.
Usch ja.
Sen cyklade jag hem, allmänt deprimerad över allt och med tankar snurrande i huvudet, oro över sjukdomar osv.
Det är ju inget farligt, men jag är trött på illamåendet nu. Liksom, fem veckor!
Kom hem, hade massa samhällaplugg framför mej, plus musikredovisningen. Upptäcker att jag har alla musikpappren i skolan. Kan alltså inte förbereda mej, lära mej texten, skriva nyckelord osv. Great.
Nu ska jag se på tv, varva ner och bli på bättre humör.

Hoppas ni har haft en bättre kväll än jag!
Puss på alla läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ska ha musik i morgon, och fyy blää, visst, kul, det är om Tokio Hotel, men hon där.. typen är ju lite cp. -.-

2009-11-03 @ 15:19:25
URL: http://www.matilda.over-blog.de
Postat av: Malin L

uuusch, jag lider med dej! ;( Det är heeemska saaaker. Men tur att du har nåt så bra att berätta om då! :D

2009-11-03 @ 17:02:58
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0