många friska idag, ^^

Hej, jag säger bara, jag stressar sönder just nu. Matteläxa in my <3, den går ju jättefort att göra verkligen, och hinna laga middag dessutom. OCH äta den. Och dans om 20 minuter, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Jaja, idag var jäkligt nice ;) Timmarna var så chill bara. Vi var 6 stycken i klassen! Resten sjuka av vaccinet. Omg? :O Krya på er alla iaf! ♥
Haha, musik när man ska stå och sjunga 6 pers för annika med en text man knappt kan, det blir finfint!
Alla ämnen kändes allmänt udda idag, när vi var så några haha.
På gympan var det bugg. Haha, det var väl trevligt, ibland.
Efter skolan var jag med ida en liten stund, vi gjorde inte så mycket. Oscar skulle och klippa sig.. (:
Nu ska jag på dans, woho! Länge sen sist ju. Min arm är dock jävligt öm, kommer se helt mystiskt ut när jag dansar, menmen. :)
Biverkningarna är nästan borta nu, tjoho.
Ha det bäst,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0