ingen grissjuka tack

Hej, jag mådde piss inatt. Fast det är väl sånt man får vänja sig vid när man är mej. Fyfan.
Ni förstår inte hur asigt dåligt jag har mått. Men jag orkar bara inte ta tag i det. Jag mår ju bra på dagarna..
Men idag var jag iallafall till sjukhuset. Dom sa det förväntade: Stress. Måste lära mej chilla mer, höhö.
Såatt. Mådde inte spyilla inatt iallafall. Var nog mest pga av oro som jag mådde dåligt. Jaja. Det blir bättre nu, säger vi.

Btw, no svinis for malin! 
Tog vaccin idag, woooho. Och ännu går jag framlänges ;)
Rädd för biverkningar dock. Men vafan, står i papprena att det värsta man kan drabbas av är feberkänslor.
Får hoppas att jag inte blir sjuk före vaccinet börjar verka bara. Hehe.


Annars var väl dagen.. chill. Garvade ihjäl mej somvanligt, det är helt sjukt hur mycket jag skrattar hela tiden.
Slapp halva syslöjden och tyskan tackvare sjukhusbesöket också, yes :)
Vet inte om jag ska dansa ikväll. Villvillvill, men frågan är om jag kan. Om jag mår okej och så.
Får se :)

Nu ska jag ladda upp lite bilder från dansen! Wow, första gången :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0