en månad kvar!

woho♥

Hejsaaan.
Jag säger bara, jävlars vad alla blir sjuka av vaccinet? Halva skolan var hemma/gick hem idag kändes det som. :o Jag trodde att jag skulle drabbas värst typ, haha. Har förbannat ont i armen + trötthet + illamående + smärta i och för sig, men det var inte så hemskt ändå. Tycker synd om andra.
Idag var rätt chill, känns som att jag skriver det varje dag! Gör jag det? :O Haha, jaja whatever. Fixade lite mer bilder på digibilden, om 2 eller 3 veckor ska det vara klart så. Efter det var det luciaövning.
Sprang hem flera gånger före det för att fylla magen med chokladmuffins, mohaha. :D
Luciaövningen var låååång. Men det gick väl bra. :)
Btw, min digitalkamera har kommit nu! Har ju systemisen men en digi är ju perfect när man ska till stan eller något sånt och vill kunna fota utan att behöva böka massor. 
Min gamla gick nämligen sönder så nu har de skickat en ny. (yyyy)
Ingen aquabike vart det idag heller. Skulle sjunka till botten, haha. Eftersom det i princip bara går att simma med ena armen. 
Ikväll händer inget speciellt. Ska försöka greja de sista bilderna till digibilden kanske.
Enligt rasse är ju andra kvällen efter vaccinet den värsta så jag får väl sitta och hoppas att det inte blir likadant för mej.
Kände mej ordentligt risig idag alltså, huäh.
Menmen. Ha det bra. :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0