DET ÄR FREDAG :)





två oredigerade bilder från strandpromenaden i spetember typ :b

Hejhej :)
Fredag idag, känns otroligt skönt. Idag var lååååång. Och slutade med dubbeltimme svenska, grammatik, yes. Bättre än kemi iallafall. På tal om kemi, är ju sjukt nöjd med vad jag fick i provet, jag hatar kemi så, det var nice.
Jaojao, efter skolan var jag till svarta katten med ida och saine. :) Sen gick vi runt på stan lite och så hem till ida.
Nu lyssnar jag på russian roulette med rihanna, sjukt bra! (y)
Ikväll ska jag, hör och häpna, inte göra nåt speciellt!
Så kanske kommer det en bildbomb eller så. :) kanske.
Imorgon blir det bio, woho. :) New moon. BLir nog fint det. Men förstår inte riktigt hysterin. Twilightfilmen var bra, men inte bäst.
Böckerna däremot ♥♥♥ Haha.
Nu , mat.
puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

New Moon var skitbra! Fast brorsan sade att det var dåligt ljud på Alandica, det förstör nog ganska mycket... Det var därför jag med allt våld ville se den i Sthlm istället ;)

2009-11-22 @ 16:04:05
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Mm, det var den faktiskt! :D Mhm, hela bion på alandica är ju lite märklig.. Påminner lite om när läraren använder OH eller vad det heter på lektionerna, haha! :D Haha, förstår det ;D

2009-11-22 @ 16:25:49
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0