dänz

Hejhejj :)
Dansen var nice. Nu har vi typ komponerat klart danserna, puh.
Och just det, en sak jag glömt skriva.
För nån vecka sen var en kille från typ ålands radio (?) och kollade på vår dans, som vi inte har nån musik till, och sen några dagar senare var han tillbaka, med världens grymmaste låt som han bara hade slängt ihop! Den är så jävla bäst till vår dans! Passar som fan :D Snacka om att man blev nöjd!

Och på tal om mera dans, så har jag 5 timmar dans på lördag, oh my säger jag bara haha!
Men det lär bli nice :))
Sen på söndag är det uppvisning i strandnäs nånstans, woho.
Och om en månad är det stor uppvisning med musikinstitutsdansgruppen på alandica! Fyfan vad jag längtar :))

Japp, vart ett riktigt dansinlägg det här ;)
Nu ska jag njuta av läxorna som inte finns, och kasta mej i soffan.
Btw, en rolig grej tidigare:
Jag: - Jag hoppar i duschen nu!
Pappa: - Neej, hoppa inte, du kan nog stå bara!

Hahahah, humor.

puss

Kommentarer
Postat av: Sara

ja håller bara me dej om dansen, de e en cool låt o de ska bli super kul att få visa upp den sen på alandica :D

2009-11-10 @ 15:37:54
Postat av: Malin L

Ja, visst är den super ? :D Joduuu, fyfan vad kul det ska bli! :D

2009-11-10 @ 18:14:44
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!! micke har ju bäst humor!!! x''''D hahahahahahaa!!!! xD

2009-11-11 @ 14:00:25
Postat av: Malin L

Emme: Hhahahahhahahahahahhahaha, eller hur ? ;DDDDDD

2009-11-11 @ 14:45:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0