arkipelag

Hello.
Idag var det då dagsverke om nu någon har missat det. ;) Och ida och jag var på arkipelag. Det var nog.. rätt nice.. eller okej, det var inte mitt livs roligaste upplevelse direkt. ;) Vi satt mest och polerade bestick och vinglas, i flera jävla timmar kändes det som? Sen har vi torkat bord och sånt också, intresseklubben antecknar.
Haha, och så satt vi och babblade julklappar, det här har btw vart en riktig juldag! Planerade massa, kollade julgrejer på stan och så vidare..
Och hahaha idas och min humor idag, fyfan vad bra!
- U turn.. hur man nu säger.
- Retaard?!
HAHAH ingen fattar det där men.
Sen var vi också och käkade lunch till bagarstugan där sara och offe jobbade :)
Alltså jag fullkomligt älskar bagis! Maten alltså.. jag dör lite.
Jaojao, efter "jobbet" gick vi runt på stan, käkade lite från hese, hade julfeelings.. :)
Sen hem till ida, där den cpstörda humorn fortsatte.
- Ida, hon vill dej inget ont!
- JOOO HON VILL MEJ NÅGOT ONT!!
Hahahahah!
Sen gick jag hem, lagade lite middag och nu är det dans snart.
Btw, mitt illamående som har hållit på ett DUKTIGT tag nu, har jag kommit fram till är stress. Tror mamma iaf, hon sa att alla symptom jag har (illamående, sömnbrist osv.) är av stress. Så nu ska jag ta tag i mitt liv! Haha ;D
Har faktiskt inte mått illa på länge, så det är iaf nog över nu :)
Men sover uselt. Men nu ska det bli ändring!
Japjap, ni får ha det så bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0