vadfan har hänt med kommentarerna?

Ni brukar ju va bra på det här, nu har jag inte fått nån kommentar på typ en vecka. Hihi, inte kul asså ;)
Så va lite snälla och ge mej en kommentar, pls? :D
Jaja, inatt drömde jag massaor av bra grejer. Riktigt bra grejer. Sen när jag vaknade så, jaha det var bara en dröm det där .. och det också .. ojdå jag har visst bara drömt det där också .. Haha fan vad deprimerande det kändes.
Sov riktgt bra iallafall, äntligen! Nu har jag nyss duschat och lagat hemmagjorda minipizzor med martin haha. Det failade med tomatsåsen, wuääh.
Hahahahahah det var så bra när martin berättade om sitt besök till klosterviken igår:
Martin: Ja, men vi var ju hela dan på kobba klintar !
Martin: Nej, på klamparsjön menar jag....
Martin: ... Kopparviken ...?

Hahahahahahahahahhaha, jag är inte den enda som har problem med det namnet.
Jaja, igår jobbade jag och ida igen då, jag gjorde inte bort mej lika mycket den här gången! ;) Det var nästan kul. Och rasmus och lunis hade lite smarta funderingar.
R : Alltså, säger man "spela volleyboll" ?
L: Men nej rasmus, man säger ju "simma volleyboll"!
Hhahahahahahahahah.
Sen vann också volleyboll damer från åland!
På dagen var jag med ida, vi va ut till bollhalla där vi träffade Alicia, Malin D och Pernilla (:
Idag jobbar jag inte, woooohoo ;D
Nu ska jag till ida,  vi hittar väl på nåt ^^
så hejdå,





hahahahahahahahahhahahahahaha, jag har mina stunder

Kommentarer
Postat av: Madelene

härliga bilder:)

2009-07-08 @ 00:30:32
URL: http://maavander.blogg.se/
Postat av: Malin

Taack så mycket, du med! :D

2009-07-08 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0