i'm flying, like a bird, cross the sky

Fyfan, jag vaknade klockan 8 imorse, av några jävla måsar utanför fönstret, och sen kunde jag inte somna om, jag vet, helt sinnessjukt. Nu är jag trött.
Men iallafall. Jobbade igår kväll då, det var okej. Massa kunder, så det vart stressigt , men alla sönderkokade och okokade korvar , hahahah. Dom flesta kunderna snackade engelska, haha det gick nog fint, även om det vart liite fail vissa gånger haha. Ni vill inte veta.
Ska jobba ikväll också, men inte tisdag - onsdag :D
Idag är det döhett och soligt, somvanligt, härligt 8D
Vet inte vad som händer , men får väl se.
Nu ska jag ut och sola,
pussss

rubriken, bara för att jag tycker låten Sailing är finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0