summertimes

Det är måndag och det är sommarlov och jag ska skriva ett normalt inlägg. Jo det ska jag.
Varit med Ida idag, hon är bra. (:
Vi var till stan , och satt och kollade en massa gamla, megagamla bilder på oss, bered er på chock! (om nån laddas upp, mohahah)
Annars kändes allt rätt bra idag, jag har inte tänkt så mycket .. Och nu menar jag inte som en dum blondin haha, utan jag har inte tänkt sorgliga tankar.
Btw idag ringde fältarna till oss x) Vi ska tydligen få följa med på massa grejs i sommar, haha. Blir nog bra.
Vädret är helt okej, skulle inte skada med ca 10 grader varmare både i luften och i vattnet, men det kommer det kommer. Precis som mitt spagat. Drömde att jag klarade det inatt, igen, vet ni hur underbart det var? Verkligheten var dock inte lika trevlig, *streeeeetch* Haha.
Men, hahahahha ursäkta men nu fick jag hjärnsläpp. Jag tänkte precis skriva "ni glömmer väl inte att läsa bloggen", Haha. Trodde jag var på bilddagboken eller nåt. Ibland är minnet tragiskt.
Nu ska jag njuta av sommaren, medan den är här.
Och ladda upp en bild, dock inte på ida och mej , det kommer senare.
(Dock har nog blivit mitt nya favoritord. Dock tänker jag inte använda det för ofta. Notera dock ironin)




pusshejs 

Kommentarer
Postat av: amanda

Svar: tack älskling :* jag försöker.. Jagälskardejmestihelavärlden<3

2009-06-08 @ 21:34:28
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Ida

Malin är sötast! :*

<3

2009-06-08 @ 22:41:19
Postat av: Malin

Ida: Naaw, nejnejneeej IA är ötast ! :* <3

2009-06-09 @ 10:14:07
Postat av: Sara

Hihi... jag drömde också inatt. Jag drömde att jag var på en riktig långvandring och skulle sova i tält... så vaknade jag och upptäckte... att jag befann mig i ett tält... Det tog nån minut innan jag kom ihåg var jag var på riktigt... Ytterst förvirrande ;)

2009-06-09 @ 13:41:29
Postat av: Malin

Sara: Hahhahahahahahahahah, ganska sjukt kan jag tänka mej xD

2009-06-09 @ 14:21:08
Postat av: annina

jätte fin bild :D <33

2009-06-10 @ 17:17:29
URL: http://anniinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0