nooooooooraaaaaaaa

Tjihu Nora är här :DDD
Ska langa bilder sen, hahahahahahah hon är så jävla söööööööööt !
Igår fyllde då Ida år, vi va till stan på kvällen och träffade massa peeps.
Idag är jag inte riktigt lika trött hehe, då jag idag sov 11 timmar och igår ca 5 timmar.
Hhaha, satt på golvet i idas badrum, så tänkte jag lägga mej ner där, och jag tänkte att det var flera meter kvar till väggen, men njaa, det var typ 20 cm, så jag bara kastade mej ner - rakt i elementet med bakhuvudet före, mysigt. Ajfan vad ont det tog. Haha jag bara skrattgrät, la mej golvet och somnade. Nästan. Hahah.
Men ja, det var nog trevligt igår jo (;
Idag ska vi va med nora, och sen ut till mormor, som kommit hem från sjukhuset nu! :)
Ikväll vet jag inte vad som händer.

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Kadri

Hur är det med dig idag ??

2009-06-13 @ 15:44:05
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0