london ruuulz

Hellu, nu börjar jag få psykfel på det här vädret.
Det här är inte sommarlov förfan!
Jag lider av solbrist. Tar på jackan när jag går ut, hur somrigt känns inte det?
Haha jaja, nog klagat om det. Idag var jag och ida på nån aktivitet med fältarana, haha. Var inte många där, rätt pinsamt i början, men sen var det nog kul. Skulle mest berätta om sig själv och sånt idag , sen ska vi till nån strand, bowla, med mera.
Jao , sen stack ida och jag till stan och allmänt hälsade på folk. Haha, vi hälsade på Gustav i glasskiosken, Janina igen, och så träffade vi Amanda och Alicia. Här är man social. :D
Sen hem till henne och glo på mtv, vad annat kan man göra när vädret suger?
Ikväll blir det chill, har haft förkylning i en vecka nästan, uuuuääääähhhhhh. Så ska nog bara ta det lugnt , är trött somfan.

Ajfan jag kom nyss på oxå, att jag är borta första skoldagarna i åttan, gr8 !
Så då missar man allt "heeeeeeeeeeeeeeeej" " vad brun du är!" "vad har du gjort i sommar då?" "jag har saknat dej!" osv.. Haha fan då. Men jag slipper också den nervösa natten före skolan. Är jag den enda som har stora sömnsvårigheter då?
Jag far till London ist då jag 8D va där för ett år sen också, säger bara, London is da shit ;D
Ska shoppa en deeeeel då tror jag bestämt (a)
Jaja, men ha det så bra i regnet, höh.

pusshejss



yäs, var ute i nån timme igårkväll och fotade med ia (: ^

Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra ?

2009-06-10 @ 18:50:41
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack, din med! :) jodå det är nog bra, sj?

2009-06-10 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0