klumpskär

Hm, efter regn kommer solsken sägs det .
Jag undrar det jag, det här ser inte speciellt lovande ut närmaste tiden iaf ..
Jaja, det är ju ledigt! Och, vet ni hur mycket jag älskar att sova? Jag har nog lidit av sömnbrist jag, men inatt sov jag äntligen som en ko hela natten! Haha. Sov typ 11 timmar. Vaknade dock (där kom det igen ;DDD ) halv 8, av att jag hostade som en galning, men efter att ha pinat i mej spysmakande medicin så somnade jag om och drömde mystiska drömmar i nååågra timmar haha.
Drömde att mamma och jag flyttade till afrika, till nån slags låtsasfamilj. Vi vandrade från egypten till mitten av afrika och så paddlade vi kanot över jättedjupt vatten, med massa äckliga grejer i. Sen var mormor med i melodifestivalen på min födelsedag, mamma flyttade hem igen och jag fick panik när jag kom på att jag måste stanna i afrika och vara utan dator. Haha.
Drömde även att jag och saine körde med racerfart ner till botten av en 30 meter djup sjö.
Hahahahahahahahah, min hjärna alltså :D

Igårkväll var jag först med ida, hahah det vart lite fina videor, och jag kände mej fjortis. Vi diskuterade lite mystiska saker bl.a. rubriken, klumpskär!  Vi pratade om att fara nånstans och så tänkte jag på klosterviken, men det ända jag kom ihåg var att det började på "kl". Haha så det vart klumpskär.
Sen kom pernilla, vi lodade runt lite i den totalt folktomma stan (varfan va alla???) , och så gick vi in i sittkoffs och flumma framför steel fms kamera xb
Sen ner till hamnen och hälsa på gustav som fiskade strömming, haha ^^
Sen belv jag yr, uuuuuh. När jag böjde mej ner över cykeln, hm ja det vart väldigt elegant.

Nu väntar jag på att ida ska komma, vi ska greja fina bilder tror jag ;D Och gå och köpa glass av gustav som står och jobbar idag.

Haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0