i wanna daaaance with somebody, dance dance daaaaaance ;)

Dagen var bra, var med ida och några till lilla holmen då. Det var varmt somfan, så vi låg och stekte lite och sen spelade vi kubb. Efter det for vi med MalinD och kollade när dom satte båten i vattnet, sen åkte vi runt på slemmern lite, var till klosterviken och kollade också. Riktigt nice 8D
Sen klockan 5 var det dans igen, det var nog den roligaste hittills. Man ska liksom ge allt man har i danserna, och göra allting så överdrivet och fullt ut att man blir helt slut ;)
Efter det cyklade jag svettig och vrålhungrig till ida haha. Vi for till baltichallen där vi fick våra funktionärströjor och ett "schema" över när vi ska jobba.
Sen hem, äta, duscha och nu sitter jag här och slöar. Ska nog se på morden i midsommer (stavn?) snart.
Imorgon är det dans igen, och fotografering med tidningen (!!) Skriver mer då,
puss







lite oredigerade randombilder bara, bara för att det är sååå sommar nu 8)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan dansa med mig! :D haha!

puss uzz ily <333

2009-06-24 @ 11:13:20
Postat av: Malin

Weeehu, klart jag kan :DDDDD

puuss älskardej :* uzz <333

2009-06-24 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0