helgen

Jag har inte skrivit sne i torsdags hehe, men somsagt var jag pås tugan hela helgen.
Rätt nice igår och idag, har typ bara legat och solat. Och så simmade jag två gånger, utan bastu !! Slå det ni. Det var 12 grader. Haha.
Midsommar däremot var ju, ja vad ska man säga? Ca 9 grader, mulet, dimmigt, och så .. Hehe, men det var inte så himla farligt. Inga gäster hade vi heller, trist, men det kommer seenare i sommar, med budda, emme och fredric, haha längtar somfan !
Jaja, i torsdags grät jag mer än jag nånsin gjort förut.
Det var som att jag först då insåg att farfar är borta. Att bara se på kistan gjorde att jag fick fullt med tårar i ögonen.
Genom hela begravningen satt jag och bet mej i tungan och hade jävligt ont i halsen, men sen gick det inte mer.
Det var hemskt helt enkelt. Jag bara skakade, allt kändes åt helvete. Men begravningen var fin ändå, man skulle tänka på alla bra saker, och sånt. Nu är det över i alla fall.
Men sen när vi for till stugan vart det inte bättre. Vi hade fått en tårta med oss , som blev över. Den var jättefin, och helt otrolig, och perfekt till midsommar. Vi lyckas få den i bilen, till bryggan, i båten, men sen.. Jag skulle lyfta upp den på våran brygga och så far hela jävla tårtskiten i vattnet !!! Då fick jag seriösa problem. Jag fick psykfel, jag bara grät och grät. Så jävla onödigt ju! En hel tårta och så kastar jag den i havet.
Hahahahaha nu skrattar jag somfan åt det, men ni vet inte hur det kändes ! Alla jordgubbar bara flöt omkring.. Hahah, cp.

Idag var det dans igen , wehuuu. Den var jättebra, lärde mej massa nya danser, korta dock, men ändå.
I looooove it, är så himla glad att jag fick börja i den här gruppen. Vi ska dansa på öspelen, waaaaaaa. Inte tävla alltså. Men jag har ju varit på bara två träningar hittills, men hoppas jag kan ändå, hahah.
Skulle vara jävligt kul.

Ikväll ska jag vara med ida, vi ska väl .. göra nåt.
Haha.

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0