:)

Jag är happy somfan, för jag älskar att dansa, och idag var jättebra ((:
Erica, som då är tränare är fan världens duktigaste :D
Man liksom släpper loss, haha. Bara viftar vilt med händer och huvud och det är så jevla kul :D
Kände ingen i gruppen hehe, men den var braaa :>
Haha fan vad jag använder smileysar nu.
Jaja, när jag kom hem klockan 3 gick jag i duschen och sen till ida, vi var till stan (;
Ikväll blir det Saine somsagt, sen kanske ut nånstans.
Liiite surt att jag missat nästan hela första soliga dagen på jättelänge. Men det ska ju tydligen bli fint imorn också såatt.
Okej min blogg känns jättetråkig, men jag tror bestämt att ni överlever. ((:
Och bild ska jag langa också, hehe.



mobilkvalité -.-

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du gillade vår dans! Jätte kul att du vill vara med! Kan jag få din mail så ska ja lägga upp dej på hemsidan. KRAMAR



BRA jobbat idag!

2009-06-16 @ 21:10:22
Postat av: Malin

Jo det var jättekul idag, ska bli mkt roligt i sommar :)

Min mail är [email protected] . Tack! (:

Kramar!

2009-06-17 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0