dänz

Okej, det här är grymt. Jag lyckas aldrig somna på natten när jag vill somna, seriöst, jag har inte sovit bra sen .. avslutningen? Känns det som iallafall. Och idag måste jag gå upp 09.45... helt underbart verkligen, höhö.
Men jag är gladgladglaad iallafall, för idag klockan 11 ska jag dansa !! :D Gooosh vad jag har saknat dans. Inte lika underbart att skutta omkring i vardagsrummet hemma.. Nu jevlar är det riktig dans :)))) Fyra timmar, hehe.
Det är med en grupp jag aldrig dansat med förr, heheee, så lite nervös är jag nästan (wtf?) , men det blir braaaa.

Och idag kommer Saine hem, haha tjuuuuuuuuhuuuu ;D Ida och jag ska väl vara med henne ikväll och lite sånt.

Jao, nu ska jag byta om och greja klart lite.
Pusshejs

btw, första jävla soliga dagen på år !!

 

Kommentarer
Postat av: bbbea.

du vart ju fedt duktig å dansa du ju!

2009-06-16 @ 15:50:07
Postat av: Malin

Naw, tack så mkt !! :D Men neeej, DU va jättebra (:

2009-06-16 @ 16:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0