listen to the sound of the world then watch it turn

Heheheheheh, så länge stod jag ut med min header. Har bytt igen nu då. (a)
Men jag vart så jevla trött på den .. Haha, sa ju att jag ändrar mej snabbt.
Vad tycks om den nya då? Alla kommenterar ;)
Säger som jag sa om den förra , lite egotrippad, men bloggen handlar ju om mej så ;)))

Jaja, helgen tillbringades på stugan, mycket chill. Har bott i solstolen hela helgen ungefär ;)
Och flytande på en luftmadrass i vattnet, hohoho, deeet är livet det ;)
Såg på kingkong på lördagkvällen, den var enbart asig. Eller nej. Men lix, stora tvåmeters, slemmiga larver som bor i gyttjan och har något slags senor som dom sträcker ut ur munnen med huggtäner i ?!
Jag vill spy. Nu. För jävla asigt, jag har ju fobi mot även små gulliga minilarver. Inte kul asså.
Haha!

Och jo, ni skulle ju få bilderna från Saines stuga, men det får vänta till imorn. Har så jävla många, och dom måste redigeras och nu har jag ändå suttit här för länge.
Så tar det sen (; 
Nu ska jag slänga mej i soffan.  

hade bra,
puss

(och jo, jag har stora problem med hur jag ska avsluta mina inlägg, så det lyckas alltid bli "hade bra, puss" , vadfan ?! måste komma på nåt snyggare (och smartare) nu. )







sometimes i hate the line i walk
i just wanna show you what i know
and catch you when the current let's you go

the killers- this river is wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0