dom ser ut som russin i fötterna

Äntligen orkar jag skriva igen!
Joo, varit på Saines stuga med Ida och henne i två dagar.
Vi har haft så jävla kul!
Först när vi kom dit simmade vi och solade lite. Sen lagade vi (saine) megagod middag , tss .
Seeen var vi till ett sånt där självplock och plockade en skål full med jordgubbar, som vi sen satt och åt bryggan, med glass, mumma :D
Efter det såg vi på film tror jag. Sen var vi ut till nån åker, och fotade massor uppe på såna där hö-grejer med plast runt. Bilder kommer, jag lovar! Sen låg vi och degade framför tvn ett tag tills det belv midnatt. Då rusade vi ut i stormen, mörkret och ösregnet och badade midnattsdopp. Det var nog höjdpunkten det, var så jävla härligt!
Vi fick värsta cp-kicken och hoppade runt, kramades och tjoade. Sen så stod man bara där med uppsträckta armar mot himlen som bara öppnade sig mot en, och det regnade för fullt. Underbart ;)
Sen gick vi in igen och såg på mera film tror jag ? Joo och så flummade vi runt lite, och åt oss proppmätta på chips och godis. Vid ett/två tiden försvann tröttheten , och vi stannade upp till 6 på morgonen (A) Haha, det var så sjukt, för jag blev aldrig trött över huvudtaget. Istället låg jag i soffan och gapskrattade åt Saine som läste ur Dassboken. Hahahahahahah, det var en doktor som hade skrivit helt åt helvete fel när han skulle anteckna om sina patienter. Jag grät av skratt, alltså jag fick andningsvårigheter och bara låg och skakade typ.
"Patienten fick besök av sin gode vän. Irriterad i naveln."
"Rödmarmorerad blekfot som kommer och går."
"Svullen, patetisk underarm."
Hahahahah, och så var det sportkommentatorer som sagt fel.
"Nu grabbar vill jag att ni går in på planen som hungriga dvärgar!"
"Han spelar så vackert. Han ser ut som ett russin i fötterna."
Hahahahahahahah, detta är humor!
Jaja, vid 6 gick vi och lade oss, och sov till halv 2. Ida och jag fick ångest haha.
Sen låg vi bara i soffan och såg på mera film typ (((:
Efter det, hem.
Jag var .. risig är bara förnamnet. Mådde illa som en apa.
Kastade mej i duschen, och sen vart jag vrålhungrig, så då käkade jag middag.
På kvällen var vi till Saine igen, vi gjorde inte mycket, köpte godis och sånt. (a)
Haha, dom här dagarna var asroliga :DDD

Idag har jag storstädat rummet, fyfan, men det måste ju göras. Jag har inte dammsugit sen april (AAAAAAAA)
Glider runt här hemma med mjukiskläder, osminkad och med håret i nån slags tofs, haha chill som fan ;))
Tränat lite också, var ut och joggade, ts.
Nu sitter jag och sorterar bilder , fyfan vad många jag har.
I helgen är jag på stugan, ska bara slöa och sånt, blir skönt det.
Skriver på söndag igen, och då kommer bilder också!
Hoppas ni haft det lika bra som jag, (:
puss

Kommentarer
Postat av: Saine

HAHAHAHAHAH ! fyfan vad vi hade kul ! :D hoppas bara att du vet vem inte får reda på du vet vad vi gjorde ! :o haha , utägd somfan ;) och btw , dassboken is tha shit ! :D bäst humor ffs ! och bilderna vart fina som fan :)

men bäst av allt var nog iaf midnattsdoppet , så in i helvetes underbart. <3

TACK FÖR EN SUPERDUPER BRA HELG ! :D:D:D

jag älskar er så otroligt mke . <3 (L)



"ögon, öron, näsa, mun: irriterad när han vakna i vänster öga"



hahaha , vi är bäst ((;

<33

2009-07-10 @ 15:28:09
Postat av: Saine

kom på att det inte var helg (A)

SÅ TACK FÖR EN JÄTTEBRA , öhm ?

MITTENVECKA ! :D:D

<33

2009-07-10 @ 15:35:26
Postat av: Malin

Hahahahahahah vi hade det bäst ! :D

uh, jodu, isf är vi gaaanska döda (A) Haha.

Dassboken in my <3 alltså, har aldrig skrattat så mkt! Jo, bilderna ägde ut allt ;)))) Åh midnattsdoppet, för jävla härligt alltså :D

TACK SJÄLV FÖR ATT VI FICK KOMMA DIT, OCH FÖR ATT VI HADE SÅ HELVETES ROLIGT! :DDDD

Hahaha, mittenvecka xD

Hahahahahahahahahahah "har inte kunnat tömma urinblåsan sedan 1990 (anteckningen gjordes 1999)

<33

2009-07-10 @ 15:46:46
Postat av: Malin

Och jo, vi är lätt bäst ;)

2009-07-10 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0