The future's in the air, I can feel it everywhere, blowing with the wind of change

Scorpions - wind of change
Känn er tvingade att lyssna. Hur kan en låt bli så underbar ? Ni har säkert hört den, men om ni inte har, ge den en chans.
Jag bara älskar den här låten, så bäst!



Okej, nu tänkte jag skriva lite om dagen (förväntar mej att ni hör på låten nu när ni läser ;>)
Haha.
Idag fyllde morfar år, grattis till han ;D
Vi var ut dit och grattade och såånt.
Kom hem nyss, satt i bilen och bara lyssnade på låten , den är ju helt sjukt underbar.
Ikväll blir det ro igen, markoolio och hurriganes! Yei ;D
Hurriganes är rätt bra tror jag nog.
Och markoolio är ju markoolio, haha.
Såå där hittar ni mej.
puss




Kommentarer
Postat av: hmm

ganska bra utom att han slöddrar och har lite stå aktiga fel

2009-07-24 @ 20:37:45
Postat av: Malin

edvin, antar jag att dt är ;) :

Haha GANSKA bra ?! Haha slöddrar jojo xD

2009-07-24 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0