svennebanan

Heeeey
Idag ska jag och Ida ut till Saines stuga, blir nice somfan!
Vädret blir knappast det bästa, men inget hindrar oss ;D
Vi sover där , eller ja vi får väl se hur mycket sovande det blir (;
Igår träffade jag Emma a.k.a Budda igen, hundra år sen sist typ!
Var med henne, ida och sara, vi hyrde wallander och köpte godis. Mycket godis .. Närmare 13 euro bestämt.. Haha!
Filmen var bra, men "bitchig" hahaha ;D
Och lyckliga jag  hade svennebanan på hjärnan hela kvällen typ. (8) ts .
Jaa, inte vet jag mera vad jag ska skriva. Stekte plättar första gången i mitt liv helt ensam nyss. Det gick bra, vilket är helt otroligt. Haha.

 

hade bra, puss


Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg :)

2009-07-09 @ 22:18:46
URL: http://ellennykvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mkt, din med !

2009-07-12 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0