skrattanfall

Haha, det var sjukt igår.
För på dagen hörde jag en låt, där dom typ sjöng "u know it's gonna bleed sometimes"
Och då tänkte jag, mm undrar när jag nästa gång slår mej och börjar blöda?
Och såklart vart det så samma kväll heheee.
Kommer cyklande, är påväg till stan med ida och sara som går bakom mej. Lutar mej bakåt och ska samtidigt svänga mot dom, och det går.. helt åt helvete x>
Först nollställd. Sen flinar jag lite, "hehe fan vad pinsamt , hoppas ingen såg", sen chock, och sen , buuuuhuuuu.
Ajsaaaaaatan , det tog ont. Ida och sara var gulliga och hjälpte mej iaf hehe hihi hoho :) Men ja, min armbåge är lite invalid för tillfället.
Igårkväll var annars den roligaste kvällen på lääänge, jävlar vad flumm det var. Jag och ida har bäst humor, skrattat så jag dog några gånger. Vi gick runt lite, Game street, bp, och annat. Skitkul när det är så mycket folk och turiistas ;D Vi fick bland annat ett sinnessjukt skrattanfall bara för att några engelsmän som gick framför oss skrattade så roligt.
Hehe, såna är vi.
Idag planerar ida och jag att fara till klosterviken, nice somfan 8) Hoppas vi kan bara, och att armen överlever.
Nu måste jag laga lunch, hehe önska mej lycka till. Nä men, ja.
Och förresten, inatt drömde jag om lejonkungen, skärgårdsresor, och att jag kunde flyga.
Det var coooooooooolt



puss

Kommentarer
Postat av: lisa a.k.a BONDE :D

hahah, men då kunde du väl flygdansa också? hahha, fränt ! :D

<3

2009-07-03 @ 10:00:55
Postat av: Malin a.k.a BONDE NR 2 :D

Hahahahahahahha, såklart ! yeeeah , riktigt fränt asså 8D

<3

2009-07-03 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0