rain

Idag var det kallt. Regn. Blåst. Helt underbart väder!
Haha, men iallfall.
Jag var och spelade äventyrsgolf med fältarna då. Jag sög. Stort. Jag var ju nästan bra förra gången, men nu, ooojoj.
Haha sen frös vi ihjäl, och gick in och drack varm choklad :>
Sen var jag bara hemma hos ida resten av dagen, finns inget annat att göra i detta härliga sommarväder ju.
Ikväll ska jag va med ida och emma , och på tal om det fyllde hon år igår ! Grattis <3
Hade inte klart collaget igår, så nu lägger jag upp det istället, plus en bild jag hittade lite senare på oss, 4 år ? Hihi vi är nog söta ibland alltså. Hahahah :D

 
aaaaw, jadu budda, vi har vart vänner sen vi föddes (; Har 1385848671 roliga minnen med dej, och det blir garanterat fler.


 
hihihihihihihihihiihhihi :D

Kommentarer
Postat av: amanda

ahw vad söta ni var på sista bilden! :3 Fast ni är ju sötsötsöta nu åxå :D

<3

2009-07-07 @ 22:15:09
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: alicia

aw , du och vem ?:)

2009-07-07 @ 23:24:06
URL: http://iiiiiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha oj bra att ja läser , emma !

2009-07-07 @ 23:24:35
URL: http://iiiiiia.blogg.se/
Postat av: Malin

amanda: Hahaahaha, emma ja, jag ser ju ut att ha en längre version av pottfrilla! Hahahahahah ! Men aw thx, DU är söt :* <3

Alicia: Hahahaha, ts, jååå C:

2009-07-08 @ 10:24:44
Postat av: Emma(:

hahah! aaaw va vi är 'u'bergulliga! ;D ( förlåt att jag inte kan göra tyska y:n XD ) hehe. menatt. tack som fan , och sen vet du ju hur resten av vår älskade kåt Svenne Banan går ;P haha!

:* <3

2009-07-08 @ 11:40:53
Postat av: Malin

Hahahahahah, nåjoo, vi är så söta sååå :DDD Haha såhär menaru , Ü ? ;DDDD hahah jag kaaan (A)

Haha varsegood ((: hahahahaha joojo , kao lack kapunkaa, ping pong shoow , lalala :DDD

Hahaha!

puuss <3

2009-07-08 @ 12:11:09
Postat av: lisa

aaaww, guud vilken gullig bild !

jag smälter :D

skaffa långt hår och rak pannlugg nu bonde :D

2009-07-12 @ 18:03:18
Postat av: Malin

Hahahahahah tsss (A) :D :D Tacktack ^^ Nejdu, hihi ser förjävligt ut på mej xD

2009-07-12 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0