öspelen var reeeeaaaally nice

Danuppvisningen var jättebra, eller ja.
Iskallt iochförsig, menmen.
Vi hade samma låtar som på öspelsinvigningen fast lite färre.
Men iaf, åååh jag älskar att dansa, nåt härligare finns inte. Verkar som att det blev 0-0 mellan ifk och nåt. Haha.
Efter det kom ida och saine hit, hahahahaha jaaa ni. Det var lite roligt det, flabbat somfan.
Och helgen spenderades somsagt med ida. Vi var på stugan och .. ja, vi hade iallafall tur med maten 8D Haha, men det var riktigt najs, oftast iallfall, du får mej iallafall glad igen ;*
Vi tog massa snygga bilder om jag får säga det själv, hahaha. Kommer några sen.
Och så simmade vi, badade bastu, såg på "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen" , haha den var kul, käkade, spelade plump, fotade och rodde 8)
Men synd att det var kallt och jävligt ;(
Imorgon är det mååndag ifall nån vill veta. Eller, om ca en kvart är det måndag. ^^
Jeo, öspelsveckan är över. Det största som nånsin hänt åland. Typ.
Jag slipper göra bort mej i kiosken. Nä men jag kommer sakna den ;(
Och alla guersey-bor och menorca-folk haha.
Och game street, ååh fan att vi inte var på avslutningen, många säger iallafall att den var nice.
Jag vill ha mera öspel!
Fredagkvällen in my <3 haha.
Menmen sååånt e livet ;)
Rockoff är det snart (om inte det cpar till sig duktigt och inte blir av, vilket inte får hända) och då jävlar ska jag ha kul.
Bara så ni vet.

Men jåå, det var allt tror jag 8D
Puss

Kommentarer
Postat av: bonde

jag var och såg på er dans ! :D

mest för att vi skulle hämta penny därifrån, men. du kanske känner henne ? ni går i samma grupp iaf :b

jo, fredagen var bäst ! :D



ja, det får inte skita sig med rockoff.. då kan ju inte jag stå längst fram och skrika på mina killar. hur blir det då ? :s

hahahhahaha



puss :)

2009-07-06 @ 13:03:15
Postat av: Malin

Yaaaaaaaaaaay, vad tyckte du då? :DDD

Jaha, mjaa känner inte alla där så bra än hehe (A)

Joodu, den var skitkul :)))

Hahaha nä precis, det måste jag ju göra, så blir bonden glad ;)

puss!

2009-07-06 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0