lumparsund

Det vart inte klosterviken, vi for till lumparsund istället. Nice somfan!
Det var dövarmt, både i luften och i vattnet. Först låg vi och stekte i hundra år, sen simmade vi , iiiiiiiiii. (;
Hoppade från 5an först, lite stolt därva !
Haha, sen lite mer hoppande och sånt, ts det var miiiicket ruuuligt.
Sen låg vi bara och chillade och sen for vi hem igen. Nu har jag nyss ätit och ikväll blir det stan igen, hoppas det blir lika träääävligt som igår ;) Jag och MalinD ska iaf dansa på games street , eller hur ? (;
Jeojeo nu ska jag fix mej / fara till ida / sitta kvar här lite (a)
Men jåå, puss

Kommentarer
Postat av: hanna

vad är game street? xD

2009-07-02 @ 17:10:31
URL: http://hebochmaow.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha det är det där på torget, som har nåt slags stängsel runt typ, hehe (;

2009-07-02 @ 18:33:42
Postat av: hanna

haha okej! lite osmart såhär..

2009-07-02 @ 20:20:13
URL: http://hebochmaow.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahah, nej men jag visste inte heller va dt va för nåra dar sen så ;)

2009-07-03 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0