kvällen

Haha fan vad fel man kan ha.
Om det mesta.
Men en sak är att hurriganes verkligen inte var dom hurriganes jag trodde.
Jag hade för mej att det var värsta unga rockbandet jag, men heheee, det var det ju inte riktigt. 
Aja, markoolio var ju iallafall stencool ;)))) Stod och hoppade bland massa .. folk, som en galning, haha cp javisst :)
Mja, var med amanda, saine, julia och fön lite oxå, vi gick runt, träffade lite trevliga peeps, dränktes i regnet osv.
Ibland var det kul, ibland dött, sen fick jag nåt humörfeeeel, så jag orkade inget mer.
Så ja, jag är hemma skittidigt.
Menmen.
Imorgon är det sista rockoff dan, då jevlar.
Efter det blir det troligtvis stugan igen. Sen kommer ju antagligen emelie, fredric och emma nån gång , längtar mycket, mera, mest :DD
Och så ska vi till sverige nåt också.
Och london. =Svininfluensa.
RÄDDA MEEEEEEEEJ!!!!!!!!!
Haha, ja jag är skitskraj för den. (aaaaa)
Menmen, det kan knappast vara så farligt. Kul att äntligen åka tillbaks dit, london slår ut allt ;)
men nuu ska jag käka tacochips, gosh , my drug <3 Hahah ;D
och se på nåt på tvn.

Skriver imorn.
Okej totalt onödigt att jag skrev det där, klart jag skriver imorn.
men orkar inte radera, sån är jaaag :DDD
Jag är lite halv flumm/depp/trött/pigg 8D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0