.torsdag.

hej :)

Ojoj, fullt upp nuförtiden känns det som.
Idag hade vi sista övningen före lucia, ehe, yes. Kan inte sångerna. Får skriva händerna fulla. :)
Igår var dansen nicenice.
FÖRUTOM, att när jag skulle öva spagat en gång, så knakade hela benet till, blev seriöst förvånad över att bara jag tycktes ha hört det, haha. Och så smärtan. Härligt att sträcka benet 4 dagar före uppvisning.
Det läskiga är att det är bara när jag lyfter det motsatta benet som jag känner nåt, inte när jag går, hoppar eller nåt. Får hoppas att det blir bra snart iallafall, och inte överraskar mej på uppvisningen eller nåt. Så typiskt att det ska börja ta ont som fan, just nu!
Jajja, :)
Annars var väl dagen chill. Förutom dubbeltimme historia då, men.
Skitgott på hkn, tortilla pizzor+fruktsallad med grädde+min, saines, idas och malin ds humor= <3 :D
Haha. Nu skulle det egentligen ha varit nån kyrkträff med konfirmationsgruppen, men skippar den. Har ju sista dansen före genrepet idag så.
Btw, jag är chockad. Glömde jag skriva att emme och fredda var här i måndags ?! Det var dom hur som helst, haha. Sjukt kul hade vi, as always. :) TACK för hjälpen med fotograferingen! Ni är bäst. :)

Över till nåt heelt annat, här kommer lite bilder ni inte är vana med. Mej utan platt hår (!!)
Så här såg det ut efter att jag hade haft håret i knocka en kväll.




vad tycker ni ? själv önskar jag att mitt hår såg ut såhär. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0